czwartek, 10 grudnia 2015

Cześć :) /Andzi xx




Tak jak w tytule witam wszystkich, którzy czytają ten post no i oczywiście wszystkich czytelników bloga, którego mam zaszczyt prowadzić :)
Zacznijmy od początku, bo niewiele z was mnie kojarzy, a prawdopodobnie nikt xD
Mam na imię Andżela :)
Mam 15 lat i uczęszczam do ostatniej klasy gimnazjum :)
Mieszkam w małej miejscowości, w województwie mazowieckim :)
Pisałam kiedyś na blogerze, ale swoją przygodę tu zakończyłam około rok temu :)
A teraz zaczynam od początku :) Nowa nazwa, zdj profilowe, tło :D
Mam nadzieję, że nikogo nie zanudziłam :)
Przejdźmy do bardziej interesujących rzeczy, a mianowicie to co tutaj robię :D
Więc już wyjaśniam :)
Będę pisała opowiadanie o naszej ukochanej Leonettcie :)
Oczywiście pewnie większość z was myśli, że Violetta się skończyła, a dodatkowo już jakiś czas temu zaczęła robić się nudna, więc po co pisać :D
Ja postaram się zrobić tak, że mimo to, iż Violetty już nie ma, chcę was zaciekawić tym co będę pisała :)

Każdą zainteresowaną osobę zapraszam do przeczytania prologu, który wstawię jutro :) W godzinach 15-17 :)
Jeżeli chodzi o rozdziały, będą pojawiać się co dwa tygodnie w piątki w godzinach podanych wyżej :D  (III g. więc trzeba się uczyć do egzaminów, którymi każdy nauczyciel straszy). W przerwie świątecznej może wstawię jakiegoś OS, może świątecznego, może nie xD Może pojawią się rozdziały extra :D Nie wiem, wyjdzie jak wyjdzie :)
Mam nadzieję, że się polubimy :)
I prosiłabym każdą osobę, która przeczyta tą notkę dodała komentarz :) Nie oczekuję jakichś długich :D Wystarczy zwykła kropka, albo link do jakiegoś bloga, może być Twój, albo jakiś który czytasz :) (Jeżeli udostępnisz bloga, proszę opisz go kilkoma słowami) :)
Dziękuję i do jutra :)
Andzi xx ;*

8 komentarzy:

  1. Hej.
    Czekam na prolog.
    Zapraszam do siebie. http://kochamleonetteforever.blogspot.de/?m=1
    Blog prowadzę o Leonettcie ale również o innych parach. Aktualnie teraz w moim opowiadaniu wprowadziłam dorosłą Leonettę. Serdecznie zapraszam.
    Pozdrawiam Patty;*
    Buziaczki ♥ ♡ ♥
    Dobranoc;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty pisałaś wcześniejsze opowiadanie? Dopiero się skapłam, że ja już tu kiedyś byłam. Głupia ja.
      Więc napewno powalisz mnie opowiadaniem.

      Usuń
    2. Wcześniejsze opowiadanie pisała właścicielka :)
      Ja na tym blogu jestem nowa :) 😉 ale mam nadzieję że mnie polubicie :)

      Usuń
  2. Czekam na rozdział 1 czy tam prolog :D
    Zapraszam do siebie na jeszcze zawieszonego bloga: http://wieczna-przyjazn-bars-and-melody.blogspot.com/
    Historia której robię zapasy jest dość ciekawa, ale nie chcę zdradzać fabuły więc powiem powierzchownie. Jest ona o dziewczynie która przeprowadza się do Anglii. Tam poznaje właśnie Bars And Melody :D Ogólnie jest bardzo ciekawie ale jak mówiłam nie ma jeszcze prologu tej historii opublikowanego. Chcę zacząć pracę nad nim na początku przyszłego roku :) Jest na nim tylko stare opowiadanie. Mam nadzieję że wpadniesz mimo dalszego zawieszenia/zamknięcia bloga :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Asia Ari <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co pamiętam to czytałam tego bloga, ale była inna autorka tak?

    Czekam na prolog!
    To, że Violetta się skończyła nie k znaczą, że nie można o niej pisać.
    Ona zawsze będzie w naszych sercach!

    leonettamiloscbezgranicxx.blogspot.com

    Aktualnie proszę bloga o Leonetcie.
    Co by tu?
    Ooo wiem. Kończę pierwsze opowiadanie.
    Niedługo będzie epilog.
    Później zacznę całkiem nowe opowiadanie. Także o Leonetcie.
    Serdecznie zapraszam!

    Pozdrawiam Kicałka ❤
    Buziaczki :* ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :)
      Dobrze, to mamy podobne zdania :)
      Do usłyszenia koło 15-17 :)

      Usuń
  4. Ja rowniez jestem ciekawa :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który daje mi motywacje do dalszego pisania ;)