niedziela, 3 lipca 2016

Przepraszam


Witam!

Ta notka powinna pojawić się parę tygodni temu, wiem.
Niestety trochę ostatnio moje życie się pokomplikowało, chyba nie chce żebym się zanudziła.
Trochę spraw spadło mi na głowę i nie potrafiłam sobie z nimi poradzić.
Ale wygląda na to, że moja psychika już wraca do normalności xD
A jutro rano pojawi się rozdział 13, także spokojnie nie mam zamiaru zostawić was z niedokończonym opowiadaniem, a wszystkie rozdziały nadrobię. 


Tak jak mówi tytuł najmocniej was przepraszam, że nikogo nie poinformowałam i tak po prostu zniknęłam bez słowa :( 
Dobranoc
Andzi xx

3 komentarze:

  1. Nie przepraszaj :)
    Czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak pisalam w mailu: ciesze sie, ze wszystko w porzadku i wrocilas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uffff. Ciesze się, że wróciłaś do nas 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który daje mi motywacje do dalszego pisania ;)