sobota, 17 maja 2014

Prolog

Leon Verdas - światowej sławy 25letni aktor oraz piosenkarz. Każda dziewczyna marzy o
spotkaniu przystojniaka. Kocha swoje fanki, ale gdy zaczynają go podrywać troche się denerwuje. On szuka "tej jedynej". Każda dziewczyna, z którą chodził była z nim tylko dla kasy i sławy. Właśnie wybiera się do Buenos Aires, aby dać koncert w rodzinnym mieście. Czy, aby napewno każdy się cieszy z tego powodu? Może to właśnie tu znajdzie tą jedyną?




_________________________________________________________________

Hahaha jaki ŻAAAAL ;P Taki głupi prolog xD Cóż.... prologi to dla mnie czarna magia xD
Hmmm postaram się dodawać chociaż raz w tygodniu ;) No i, żeby były lepsze niż poprzednie ;)
I takie zaskok:
MADDY WRACA! OŁ NOŁ! xD
Te błędy specjalnie ;P
Czy tylko ja słucham jej ciągle i ciągle i ciągle? xD
Valeria! Kocham Cię za tą piosenkę! <333
A CB Teddy za twoje gify! <333
Nie gniewasz się, że se użyczyłam? ;>
EDIT: Tia znowu zmieniona historia...SORKA xD

EDIT:
POWRÓT OPOWIADANIA!

4 komentarze:

  1. Awww ♥
    Wspaniały prolog ♥
    Czekam na rozdziałek ♥

    Ellie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog zachęca ^^
    Bardzo <3
    A ja nareszcie znalazłam chwilę czasu, żeby tu zajrzeć :)
    Czytam dalej :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który daje mi motywacje do dalszego pisania ;)