niedziela, 30 października 2016

Ważne, proszę przeczytaj

Hej
Ostatnia taka notka była pod koniec czerwca, ale pojawił się pewien hmm problem (?).
Jak pewnie sami zauważyliście rozdziału nie ma długi czas. Pisałam do Andżeliki, ale nie odpisała.
 Mam dzisiaj super humor i nawet nie wiecie jak przykro mi to pisać, ale już nic nie pojawi się na tym blogu. 
Blog istnieje od 2013 roku, więc to dość długo. Pamiętam, jak pisałam pierwsze notki i smutno mi, że to koniec.
Tą notkę zaczęłam pisać już tydzień temu i jakoś nie mogłam jej skończyć ;/

Mam do was jednak ogromną prośbę.
Wszyscy, którzy czytali bloga i wciąż tu są niech napiszą mi komentarz. Wystarczy zwykła kropka.

Dziękuję wszystkim bardzo.
Po raz ostatni
Ali <3

24 komentarze:

  1. Wielka szkoda, że nic więcej już się nie pojawi :(
    Ale dziękuję za wszystko, każdą chwilę poświęconą, żeby napisać coś na tego bloga ❤
    Życzę powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Po prostu nie chcę już wam mieszać i szukać kolejnej autorki ;/
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Może zostaw bloga? Kiedyś może jeszcze wrócisz, a blog zawsze może istnieć? :)

      Usuń
    3. Nie chcę go usuwać spokojnie :)
      Jest tu wiele wspomnień, w wersjach roboczych mam nawet pierwsze rozdziały ogólnie na blogu i lubię sobie czasami powspominać, zobaczyć jak zmienił się mój "sposób" pisania :D
      Niżej napisałam nawet, że kto wie? Może kiedyś coś tu jeszcze wstawię, jakiegoś OS. Na dłużej na pewno nie wrócę, ale może któregoś dnia znajdziecie jakieś moje ff na wattpadzie? <3

      Usuń
  2. Wielka szkoda :((
    Będę tęsknić :( ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak mi przykro że już nic się tu nie pojawi no ale rozumiem to. Trudno byłoby pewnie znaleźć zastępstwo za poprzednią autorkę.
    Będę tęsknić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu już nie chodzi o to, że trudno byłoby znaleźć zastępstwo po prostu zawiodłam się już na dwóch.
      Ale kto wie może wstawię tu jeszcze jakiegoś OS :)
      <3

      Usuń
  4. będę bardzo tęsknić :* :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi smutno ;(
    Miałam nadzieję, że jednak do tego niedojdzie... =.=
    Może to jeszcze przemyślisz? XD
    Będę tęsknić
    Tym bardziej żałuję, że tak późno natrafiłam na bloga! :/

    XOXO
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już raczejtu pisać nie będę ;/
    Nie chciałam tak was zostawiać, więc szukałam kogoś kto poprowadzi dla was dalej bloga i dwukrotnie się zawiodłam...
    Dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to mam takie fajne wyczucie czasu :/
    Przed chwilą czytałam Twojego osa, którego dodalas w 2015 i zapewnilam Cię pod tamtym postem w komentarzu, że będę zagladala na Twojego cudownego bloga a tu takie info 😭😭
    Pięć minut temu cieszylam się, że znalazłam tak cudownego bloga, a teraz siedzę i się smutam. :((
    Dlaczego jak go zamknelas to Ci dopiero znalazłam? 😭😭
    I tak już Cię mocno kocham 💕💓
    Buziaczki😘😘
    Szalonaa 💙💙💖💕💕💓
    Ps. Żegnaj 😭😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog jest super. Szkoda, że już nie będzie rozdziałów. Mam taką prośbę. Mogłabyś napisać jakiś epilog tej historii. Rozumiem Cię, ale proszę jeżeli możesz to dokończ tą historię... A blog był i nadal jest niesamowity! ❤
    Klaudisiu ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ta historia nie była moja. Pisała ją dziewczyna, która mnie "zastępowała".
      Dzięki za miłe słowa :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który daje mi motywacje do dalszego pisania ;)